Om te voldoen aan de GDPR-voorschriften hebben we de collectieve accounts op het Extranet van Ethias moeten afsluiten. Maar geen zorgen, je kan nog steeds alle verzekeringszaken beheren door persoonlijke accounts aan te maken indien een ongeval zich voordoet. Hoe werkt het?
- Wijs binnen je club één of meerdere personen aan die verantwoordelijk zullen zijn voor het beheer van de verzekeringen.
- Heb je een ongeval dat je wil aangeven? Vraag dan een nieuw persoonlijk account aan via info@tennisenpadelvlaanderen.be.
- Vermeld bij je aanvraag zeker ook volgende gegevens: voornaam, naam, persoonlijk e-mailadres, clubnaam, clubnummer, e-mailadres van de club en telefoonnummer van de club.
- Na enkele dagen ontvang je een persoonlijke code op je opgegeven e-mailadres waarmee je toegang krijgt tot het Extranet.
Opgelet: als je problemen ondervindt met de toegang tot het Extranet, neem dan contact op met Tennis en Padel Vlaanderen (en dus niet met Ethias zelf). De functionaliteit van het Extranet is ongewijzigd gebleven. Lees alles over het indienen van een ongeval nog even na in deze handleiding. |